Godkänd Krille0925 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
K

Krille0925

Gäst
Användarnamn: Krille0925

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad är ditt discord namn? krille

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2009

Berätta om din karaktär. Magnus Karlsson, Magnus är född i Sverige och kommer från en familj av 7 personer 3 systrar och 2 bröder och skilda föräldrar. Magnus växte upp tufft med bråk och ett stökigt hem. Magnus föräldrar hade inte så bra jobb och därför kunde dom inte ta hand om familjen. Föräldrarna skilde sig när dom listade ut att mamman hade varit otrogen med en rik man, Magnus var 5 år gammal när det hände. Magnus pappa blev deprimerad och blev en alkolist efter skilsmässan. det ledde till att drack och inte kunde kontrollera sig själv så han började ta ut känslorna på Magnus med att slå han och det blev bara värre och värre. Efter att Magnus hade blivit 18 flydde han till en större stad i Sverige där hans mål var att få ett bra jobb kunna leva bättre än vad han levde innan. Magnus gillar och spela basket och hänga med kompisar och han älskar djur speciellt hundar. Magnus har en stark men också en känslig personlighet men flesta av hans problem och känslor håller han för sig själv. Magnus framtid ser ut som en ljus framtid, Magnus kommer göra allt för att få ett jobb och leva sitt liv, men det kommer vara tufft eftersom han inte fick en bra utbildning när han var yngre på grund av sin far. Det här är början av Magnus Karlsson

Vad kan du bidra med till serverns RP? En roligare stund för all förhoppningsvis

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta dom andra vinna på deras sätt så dom tycker det är roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag ska såklart spela som det vore verklighet, inte alltid vinna men också förlora. det gör rp upplevelsen för andra roligare. Jag ska spela med respekt och inget hat mot andra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag skulle säga att jag har lite erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? discord krille, steam Rezork

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom