Godkänd kudden | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kudden

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: kudden

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? kudden

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2012

Berätta om din karaktär. Anton Olsson är en 21 årig kille som växte upp med gängkriminalitet utan pengar och vänner, men efter en dag i skolan träffade han en person som skulle förändra hans liv för alltid. Personen Anton träffade var en gängledare som samtidigt letade efter nya och unga medlemmar i utbyte mot skydd och pengar. Anton verkade tveksam om vad gängledaren sa men när Anton hade tänkt till så sa han ja.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 3 bra saker om min karaktär är att han är hjälpsam om någonting händer eller någon skadas. Han är bra inom matte och han vet hur man tjänar pengar på ett bra sätt

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han har inte så jätte många vänner. Han har vuxit upp i fel samhälle. Han har svårt att lyssna på folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag ska försöka bidra till serverns RP genom att visa min snälla sida till alla folk jag ser oavsätt om jag känner dom eller inte, att ge alla en chans satt säga, och om någon till exempel behöver skjust så hade jag skjusta dom eller om någon behöver låna lite pengar så hjälper jag dom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på en annan rollspel server innan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte vinna alla scenarion utan anledningen till att man spelar och kör scenarion är för att ha kul, roligt och lära sig saker.

Vad är suntförnuft för dig? realistiskt och logiskt tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logging innebär att du loggar ut under tex ett scenario, efter du har dött. du blir tagen som gissla under ett rån. Fear RP innebär när man inte bryr sig om sitt liv, och till exempel försöker springa ifrån ett stort gäng som riktar vapen mot mig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom