Nekad liamaxel | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamaxel

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: liamaxel

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Luther

Vad är ditt discord namn? luther#8083

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2010

Berätta om din karaktär. min gubbe är sopgubbe har två bilar gillar mat

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär bra jobb har bilar vill bli polis trevlig snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär inte så stark inte bra på att köra kan bli sur lätt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bli polis

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja spelat på flera andra rp servers

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt

Vad är suntförnuft för dig? förmågan att tänka rationellt och förutse konsekvenserna av sina handlingar

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel Du har precis blivit tagen som gisslan i ett bankrån du loggar ut

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? vill bli polis och hjälpa andra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom