Godkänd LILabdi | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LILabdi

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: LILabdi

Vad är ditt namn i verkligheten? nasr

Vad är ditt discord namn? LILabdi

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2011

Berätta om din karaktär. lilabdi är en 20-årig man med en passion för att arbeta och lösa problem. Han föddes och växte upp i en liten stad där familjen hade en stark koppling till teknik och mekanik. Redan som barn fascinerades LiLabdi av hur saker fungerade. han spendera timmar i familjen garage och sen växte de bara och sen tog han till och med de i gymnasiet som fordon och han växte snabbt inom de.

Utöver sitt arbete som mekaniker är LILabdi en vänlig och nyfiken person. Han älskar att lära sig nya saker och har ett stort tålamod, vilket gör honom omtyckt både på jobbet och bland vänner. Han är också en lagspelare och hjälper gärna andra att lyckas.

På fritiden tycket LiLabdi om att meka med sina egna bilar.
Han är 1,90cm lång och väldigt mörk i huden,hans föräldrar är från kongo.
han är uppväxt där i kongo och väldigt hård uppväxt.
dom flydde från kongo när han var 16 år gammal till sverige.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min karaktär har väldigt bra tålamod och gillar o hjälpa till folk samt så är han väldigt kunnig inom i prencip allt

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Min karakär gillar inte när folk ljuger och kan inte sitta stilla samt ser dåligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med positivitet och de är på grund av att jag är online väldigt ofta och gillar o hänga mycket med folk samt hjälpa till dom, min karaktär är väldigt ambitiös min karakträ har en bra förmåga med att lösa problem också.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat de super mycket innan som i tex förorten.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du spelar inte för makt och pengar vi spelar för rpns skull, vi har ett scenario för att det ska vara roligt för oss båda inte för att du alltid ska vinna och få makt pengar osv, Rp handlar inte om makt och pengar utan det handlar om att göra det man tycker är kul och ha en bra stämning för både dig och mig ett scenario ska vara kul för alla som är med inte bara för dom som vinner. ATT VINNA ÄR INTE ALLTID KUL, det kan vara roligt att bara få vara en del av ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? Ett logiskt tänkande inom rp helt enkelt, ett exempel :du går inte och slår en polis även vad du har för bakom liggande scenario.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm-Vehicle Deathmatch rdm- random defthmatch

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är hjälpsam och online ofta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom