lillebror | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

lillebror

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: lillebror

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ange ditt födelsedatum: 24 Januari 2008

Ange ditt Discordnamn: edmam_69 Och visnings namn är lillebror

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är nästan aktiv varje dag. Väldigt seriös rpare. Sen så kommer jag ta staff jobbet väldigt seriös och försöka hjälpa spelare och bidra till en bättre server

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 3-6 timmar nästan varje dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 19 januari 2025

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag kommer ta ett stort ansvar på mina handlingar om beslut ska tas. Jag kommer inte heller stå på en sida om det blir support ärende om saker kommer kolla från båda perspektiven först innan jag väljer beslut om det är svårt så kollar jag + en erfaren hur vi kan gå till vägar med det. Jag kommer även va strikt på hur jag bannan och anledning och inte abusa perms jag har tillgång till. Jag tycker jag borde bli staff för att jag kommer att vara en aktiv staff som kommer göra det bästa för servern och se till så att rpn blir till de bästa jag kan.

Vad är din uppgift som Staff? Att ta ansvar för mina handlingar och sen så vara jämn och inte vara på någons sida. Sen så ska jag även kunna regler

Vad kommer du att bidra med som Staff? Hjälpa folk, inte så på någons sida, vara en bra lyssnare, ta andra före mitt rpande, vara väldigt strikt med regler för de som jag har upplevt så är det väldigt många som lallar så jag ska vara strikt med det. Och även meta gaming för att jag har hört och sätt spelare som meta gamear och det kommer jag med vara välldigt strikt med.

Hur hanterar du stressiga situationer? När jag ställs inför stressiga situationer försöker jag att hålla mig lugn och fokuserad. Jag tänker att ett bra sätt att hantera stress är att dela upp det hela i mindre delar, prioritera det viktigaste och ta ett steg i taget. Sedan så kan det hjälpa att ta ett djupt andetag och andas in och ut.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Servervakt

Senaste redigerad:
Top Bottom