Nekad Loke Toivonen | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loke Toivonen

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Användarnamn: Loke Toivonen

Vad heter du? Loke Toivonen

Ange ditt födelsedatum: 22 September 2010

Ange ditt Discordnamn: dlfte#3157

Berätta kortfattat om dig själv: Tjabba! jag heter Loke och är en snäll kille som sportar och gillar att sitta framför datorn. Jag är lätt lärd och är en lugn person

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag är aktiv så länge jag kan (efter skolan)

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? jag har varit här ett par veckor

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till avena helper för att det verkar vara en väldigt schysst server och jag ansöker till staff då jag har tidigare enfarenheter inom staff som är ingame och tar support ärender och hjälpa så mycket jag kan .och det svaret är att jag är perfekt för alla olika uppgifter inom helper

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift kommer att vara att jag ska hjälpa servern och att hjälpa communityn genom att ta support ärenden eller ingame. kan också report

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med enfarenheter och stötta communityn genom support eller ingame eller reports

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer lätt, jag ställer ner foten ovh visar att vi ska samarbeta och försöka göra det enkelt från båda sidorna för att kunna lugna ned situationen.

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom