Loke Toivonen1
Ny Medlem
- Meddelanden
- 3
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Loke Toivonen1
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke Toivonen
Vad är ditt discord namn? .intejag
Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2010
Berätta om din karaktär. Kommer heta Isak Nyberg och kommer köra seriös rp
Vad kan du bidra med till serverns RP? Ha en bra ton och följa avenas regler
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska hänga med den andras rörelser tror jag
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja VDM - Vehicle death match man får inte kö över någon RDM- man får inte attackera någon utan anledning Cop bait - man får inte lura dit polisen
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter Loke är 14 år är en rolig kille att spela med och har en god ton mot alla
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke Toivonen
Vad är ditt discord namn? .intejag
Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2010
Berätta om din karaktär. Kommer heta Isak Nyberg och kommer köra seriös rp
Vad kan du bidra med till serverns RP? Ha en bra ton och följa avenas regler
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska hänga med den andras rörelser tror jag
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja VDM - Vehicle death match man får inte kö över någon RDM- man får inte attackera någon utan anledning Cop bait - man får inte lura dit polisen
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter Loke är 14 år är en rolig kille att spela med och har en god ton mot alla