Godkänd Lucaz | Medlemskap ansökning [tobias]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucaz

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lucaz

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucaz

Vad är ditt discord namn? Hauta#2108

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. lucas Sjöberg växte upp i en storstad där ensamheten och bristen på vänner gjorde det väldigt svårt för han som liten. Han kämpade med att hitta sig själv och en framtid han hade inte riktigt någon han visste inte vart, vad han skulle göra med sitt liv. Känslan av att inte veta vart han skulle ta vägen gjorde det svårt han hade inget hopp och följde honom genom tonåren, vilket gjorde så att han hade velat ta livet väldigt många gånger som liten för han hade inga riktiga drömmar speciellt inga han kunde uppnå.
några år senare så flytta hans föräldrar till en lite mindre stad, där dom skulle börja om på nytt.
lucas sjöberg tvivla i början och trodde inget skulle förändras fast han gav det ett försök han hade inte riktigt något att förlora.
då kom första skol dagen, han mådde faktigst väldigt bra han fick några vänner som han verkligen inte trodde han skulle få eftersom det var svårt i skolan han gick i först, det var en kompis han hade fått i skolan som hette amir. amir va en riktigt bra kompis Lucas och amir hängde hela tiden dom var riktigt bra vänner.
amir fick lucas att tänka lite mer på framtiden och vad han själv vill göra i framtiden, amir skulle vilja ha en stor familj på han och hans fru och tre barn.
det fick lucas att tänka om han också kanske får chansen att få en stor familj men vänner och kära.
det fick han att tänka på vad han skulle vilja göra han skulle vilja ha ett stort hus för vänner och familj och massa bilar eftersom han var så förstjust
i bilar.

hoppas ni tyckte den var bra förstår om ni tycker den var lite rörig :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Super bra RP håller på att leta efter en server som kan bidra lika bra rp som jag kommer bidra till servern jag kör på. kommer bidra med att vara väldigt aktiv på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vinna varje gång och att man ska låta andra ha roligt och vinna också och att inte göra ett scenario tråkigt eller förstöra ett bra scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är ganska prat glad och att några personer kan tycka att det är ganska jobbigt. vet inte om det är jätte relevant men känns som något jag borde säga eftersom visa tycker det är jobbigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom