LUKAS302 | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

LUKAS302

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: LUKAS302

Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Ange ditt födelsedatum: 11 Maj 2009

Ange ditt Discordnamn: ertyx312

Berätta kortfattat om dig själv: jag är en rolig person som gillar rp väldigt mycket jag är snäll, trevlig och väldigt snabbtänkande.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmar+ minst

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 1 dag men spelat på valon i flera månader när den var uppe också

Varför ansöker du som staff på Avena? för jag känner att jag vill hjälpa till samt var staff på valon också och det var ett roligt jobb som hjälpte till mycket på servern och jag har utvecklats mycket sedan dess så jag tycker jag är en bra staff.

Vad är din uppgift som Staff? att hjälpa till med servern, dela ut varningar/bans/kicks till folk som gör regelbrott samt hjälpa i support om någon behöver hjälp, så helt enkelt göra servern till en bättre server fast än den är väldigt bra.

Vad kommer du att bidra med som Staff? mycket specande ingame se till så alla sköter sig och har en bra rp nivå, support jobb sitta och dra in folk och försöka hjälpa dom med vad dom än behöver hjälp med och ja något sådant hade jag tänkt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lungt och sansat men ändå gör det som behövs och försöker få den stressiga situationen till en rolig och lung situation.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Top Bottom