Godkänd Lukaz_Andersson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukaz_Andersson

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lukaz_Andersson

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz Andersson

Vad är ditt discord namn? Lukaz_Andersson

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Jag heter Lukaz Andersson och är 21 år gammal, på fritiden efter jobb så sätter jag mig oftast och spelar då jag har ett stort intresse för spela.

Jag skriver detta brev för att uttrycka mitt intresse för att kunna spela på er server. Jag har en stark vilja att växa och lära mig, ser jag denna möjlighet som en perfekt plattform för att utveckla mina färdigheter och bidra till ert team.

Under de senaste åren har jag haft förmånen att få olika erfarenheter som har format mig till den jag är idag.

Utöver mina professionella erfarenheter är jag en person som värdesätter samarbete och kommunikation. Jag trivs verkligen i team och tror på kraften i att arbeta tillsammans mot gemensamma mål. Jag är alltid öppen för nya idéer och perspektiv, vilket gör mig anpassningsbar och redo att möta nya utmaningar.

Jag är också en stark troende på livslångt lärande och strävar alltid efter att utvecklas som individ. Jag tycker om att spela det jag gör mest på fritiden. Detta engagemang för personlig utveckling har bidragit till min förmåga att ta till mig nya koncept och implementera dem effektivt.

Jag ser fram emot att få bidra med mina unika erfarenheter och perspektiv till Avena-communityt och ser fram emot möjligheten att diskutera hur jag kan bli en värdefull tillgång för ert team. Tack för att ni överväger min ansökan. Jag hoppas på att få höra från er snart så jag kan få börja spela i eran server/ i ert team..

Vänliga hälsningar, Lukaz Andersson

Vad kan du bidra med till serverns RP? En viktig del av rollspel är att skapa och utveckla karaktärer. Jag kan även bidra med välutvecklade karaktärer med djupa bakgrunder, unik personlighet och intressanta konflikter, som kan berika spelet för alla deltagare.

En viktig del av RP är att skapa en trevlig och inkluderande miljö. Kommer bidra med personlighet genom att vara en positiv närvaro som uppmuntrar andra och bidrar till en vänlig atmosfär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst kan leda till spännande interaktioner och konflikter, vilket gör spelet mer dynamiskt. Det kan uppmuntra till samarbeten och allianser mellan karaktärer, vilket ofta är mer intressant än att varje spelare ständigt fokuserar på sina egna vinst

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? COPBAIT, FEARRP, Sunt Förnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, använt mycket med som har med rollspel att göra!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en väldigt rolig kille, så folk som jag spelar med kommer ah roligt och skratta mycket. Jag är även väldigt samarbetsvillig samt att jag är väldigt ordningsam även håller mycket goda toner inga svordomar eller annat olämpligt även ingen mobbning ifrån min mun eller personliga påhopp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom