Godkänd Luke | Chef-jobb ansökan [Qvisten]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
L

Luke

Gäst
Användarnamn: Luke

Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygghansa

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef hos trygghansa för jag har en hög rp nivå och vill lära känna folk ingame alltså få snacka med folk dessutom kommer trygghansa vara öppet varje dag! Och jag tycker att det vore en rolig sak

Vad rollspelar du som för tillfället? Just nu rollspelar jag som Hans Johansson och min karaktär går just nu på A-kassa och lämnat sina kriminella aktiviteter helt

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej detta är min första och jag skulle gärna lära mig mer

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer göra detta till en bra arbetsplats och anställa aktiva spelare samt ha trygghansa öppet så att folket kan försäkra sina fordon

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag, jag älskar avena

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej!

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör sätta mig som chef för trygghansa för jag har ett stort engagemang och kommer göra trygghansa ett aktivt jobb för alla som vill försäkra sitt fordon eller jobba där för just nu är trygghansa aldrig öppet

Hur många bans har du? Jag har aldrig blivit bannad och planerar inte att bli bannad någon gång

Q

Qvisten

Gäst
Jag skulle vilja att du utvecklar i framtiden men för att vi behöver en chef på just trygg hansa så kommer jag godkänna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom