Intagen Lunkan | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
L

Lunkan

Gäst
Användarnamn: Lunkan

Vad heter du? Albin

Ange ditt födelsedatum: 14 Februari 2007

Ange ditt Discordnamn: Lunkan_12

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en engagerad och ansvarstagande person som älskar att arbeta både självständigt och i team. Med en positiv inställning och god kommunikationsförmåga trivs jag i miljöer där jag kan hjälpa andra och bidra till en gemensam utveckling. På fritiden ägnar jag mig åt fivem vilket har gett mig erfarenhet av alla regler samt gjort mig mer engagerad inom detta. Jag tycker om att lära mig nya saker och är alltid motiverad att ge mitt bästa i det jag tar mig an.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmar om dagen ungefär

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? har varit medlem här förut men kom till backs efterssom att jag anser att det är en bra server.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena eftersom jag brinner för att vara en del av ett positivt och engagerat community. Jag vill bidra till serverns utveckling och hjälpa till att skapa en trivsam och rättvis spelmiljö för alla. Dessutom ser jag detta som en möjlighet att använda mina kunskaper och erfarenheter för att stödja andra spelare och arbeta tillsammans med ett dedikerat team. Jag tycker om att ta ansvar och ser rollen som staff som ett utmanande men samtidigt givande sätt att göra en verklig skillnad på servern.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att säkerställa att serverns regler efterföljs och att skapa en trygg och positiv miljö för alla spelare. Detta innebär att övervaka spelaktiviteter, hantera eventuella konflikter och vara en stödjande resurs för spelarna genom att svara på deras frågor och ge hjälp vid behov. Jag ska också samarbeta med andra staff-medlemmar för att förbättra och utveckla servern. Kort sagt, min roll är att vara en pålitlig och aktiv del av communityn, där jag både förebygger och löser problem på ett respektfullt och professionellt sätt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag att bidra med mitt engagemang, min positiva attityd och min vilja att hjälpa andra. Jag är bra på att kommunicera och lyssna, vilket gör att jag kan hantera konflikter och lösa problem på ett lugnt och rättvist sätt. Med min erfarenhet inom moderering kan jag aktivt bidra till att upprätthålla en trygg spelmiljö och stödja spelare när de behöver det. Jag är också flexibel och alltid öppen för att lära mig nya saker, vilket gör att jag kan anpassa mig till olika situationer och arbeta effektivt med teamet för serverns bästa.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och fokuserad. Jag brukar börja med att ta ett djupt andetag för att samla tankarna och sedan analysera situationen för att avgöra vad som behöver göras först. Prioritering är viktigt; jag ser till att hantera det mest akuta problemet och tar ett steg i taget. Jag är också van vid att kommunicera tydligt med andra inblandade, vilket hjälper till att minska missförstånd och skapa en mer strukturerad lösning. Om situationen känns överväldigande är jag inte rädd för att be om hjälp från andra i teamet, eftersom jag vet att samarbete ofta leder till de bästa lösningarna.

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom