Godkänd Malmon | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Malmon

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Malmon

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? malmon11

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Jesper Wiklund
Ålder: 27 år
Hemort: Kalmar, Sverige

Jesper växte upp i Kalmar med en bra och trygg barndom. Han hade en fin relation med sin familj och klarade sig bra i skolan. Han hade många vänner och gillade att spela fotboll och vara aktiv. Hans uppväxt var lugn, och han mötte inga större problem. Efter gymnasiet tog han några år för att prova olika jobb och resa, men till slut insåg han att hans dröm var att bli polis. Jesper har alltid haft en stark känsla för rättvisa och vill göra skillnad för andra. Genom åren har han sett hur viktigt det är att ha trygghet i samhället, och han vill vara med och bidra till det. Jesper är en positiv och lugn person. Han är bra på att samarbeta med andra och är alltid redo att hjälpa till. Hans trygga barndom har gjort honom till en stabil och pålitlig person som inte låter sig stressas lätt. Jesper bryr sig mycket om människor omkring sig och vill gärna hjälpa dem. Han är också lojal, både mot sin familj och sina vänner, och ser det som en viktig del av varför han vill bli polis och att skydda andra. Nu vid 27 års ålder har Jesper bestämt sig för att följa sin dröm om att bli polis. Han tränar regelbundet för att vara i god form och har studerat för att klara polisutbildningen. För honom handlar det om att skapa ett tryggare samhälle där alla kan känna sig säkra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig och verklig Rp upplevelse i servern.Där man följer regler och lagar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela spelet för sin egen vinst utan göra scemarion så liksidiga som möjlig. Till exempel om en kriminell gör ett rån, så ska jag som polis inte döda personen direkt, utan låta den åka iväg för ett roligt scenario för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna: NLR: Att man inte kommer ihåg saker som hänt innan man dött, som om man blir mördad. OOC: Out of character som om man pratar om verkliga saker i rollspelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat lite för några år sedan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte haft några problem med roleplay innan så kommer antagligen inte ha det nu heller.

L

Lemy

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom