Godkänd Max_Argus | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max_Argus

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Max_Argus

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Argus

Vad är ditt discord namn? max011755

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2009

Berätta om din karaktär. Mats Gustafsson. 47 år gammal

Bra uppväxt, två syskon, en lillebror Tomas och en lillasyster Maja, mamma Camilla, pappa Tomas, och många olika djur. Mats är uppväxt på landet.

Mats bakgrund är väldigt bra, en bra och fin familj med fru Anna Gustafsson, han har även tre barn, Theo, Melvin och Sonja. Mats har jobbat som bilmekaniker där han var väldigt framgångsrik. Och efter några år som det så uppgraderade han sig till maskinmekaniker, som sedan ledde till att han blev maskinförare.

Intressen är motorsport, speciellt Formel 1 och rally. Även klätring är ett stort intresse där han har tävlat i många stora tävlingar, samt ett brons i SM 1999.

Mats känslor är att han är väldigt driven och han vill alla människor bästa. Han tar dock ofta hand om andras känslor och hjälper dem att må bättre istället för att ta hand om sig själv i jobbiga situationer.

Mats framtidsplaner är att skifta yrke till polis för att kunna hjälpa staden och fler personer med att få ett bättre liv och att hålla staden gator och torg säkra från onda individer.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Mats tre fördelar är nummer ett, är att han är väldigt uthållig och kan fokusera på en sak under hård press en längre tid. Nummer två är att han är väldigt bra fysisk, han har en väldigt bra kondition och klarar av det mesta som kan vara jobbigt fysiskt. Hans tredje fördel är att han är väldigt bra på att förstå folk och kan lätt känna in hur motparterna känner sig. Han är även väldigt bra på att prata med folk som har det tufft i livet eller folk som behöver stöttning mentalt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Nackdel nummer ett hos Mats är att han ej är att han har skriv- och lässvårigheter som gör att han ej kan läsa en text lika snabbt som vissa andra kan. Och han kan ej skriva snabbt och har svårt med stavning. Nackdel två är att han kan bli väldigt arg eller lät upprörd när han ej har ätit alla hans måltider, eller om någon ej låter han vara när han måste koncentrera sig på en viss sak. Nackdel tre är att han har väldigt svårt att sitta still under en längre period. Han vill helst alltid ha något att göra, och på grund av det så brukar han ofta gå runt när det är något han måste vänta på så att han har något att göra men ändå kan koncentrera sig på saker som han måste.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan själv bidra med en god ton. Jag kommer alltid att följa reglerna och jag kommer alltid försöka få ut den bästa RP jag kan.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har inte någon erfarenhet inom RP tidigare. Dock har jag kollat mycket på när andra kör RP så jag har lite erfarenhet inom det. ENLIGT MIG SJÄLV.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vinna alla scenarion utan man ska försöka spela så att det blir dem sluten det kanske skulle bli vigt i verkligheten.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att man ska ta rimliga beslut och att man ska bete sig på ett rimligt sätt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska ha en god ton. Man ska endast bete sig som personen man spelar när man är inne på servern. Man får ej prata om riktiga saker in game. Man får enbart använda sig av information man fått från tidigare sensation i spelet och ej från en kompis i verkligheten.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

L

Lemy

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom