Nekad Maxim pavlenko | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Maxim pavlenko

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Maxim pavlenko

Vad är ditt discord namn? Greekazo

Vilken arbetsplats ansöker du till? Ragnhilds chef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef på Ragnhild för det verkar vara som ett riktigt roligt jobb och känner jag hade passat bra som chef och bidragit bra som chef.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar just nu som maxim pavlenko och har precis fått sparken av någon lärling på servern men ska försöka prata med sickan om att få tillbaka det men var ledande försäljare när jag var anställd.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit chef på bilaffärer och liknande på olika servar som till exempel fjällen rp och centic men har slutat spela på både de servrarna och spelar nästan bara på avena nu.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer investera mina egna pengar i företaget och sparka den personal som ger sig själva bilar gratis, jag kommer även försöka ha öppet oftare så vi får mer nöjda kunder

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? ibland på någon liten men annars nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker om att sälja bilar, och är även mycket bil intresserad själv, jag känner också att jag hade kunnat förbättra ragnhilds ansikte ut mot människor och höja våran ekonomi och tillfredställa många människor i staden.

Hur många bans har du? jag har en ban

Top Bottom