Intervju megic_mike | Chef-jobb ansökan [Walbi]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

megic_mike

Medlem
Meddelanden
36
Trofépoäng
6
Användarnamn: megic_mike

Vad är ditt discord namn? megic1_1mike

Vilken arbetsplats ansöker du till? taxibolaget

Varför vill du bli Chef/VD? för jag vill att taxibolaget ska vara öppet oftare och ha koll att alla som arbetar på taxibolaget arbetar och inte bara abusar jobbet för pengar som många jag träffat. jag vill ha jobbet så att folk kanske har något att göra om de är uttråkade och kanske vill träffa andar. jag är medveten om att folk oftast inte kommer till taxibolaget men jag har några planer om hur jag ska göra så att folk faktiskt vill användatill taxibolaget . det vill jag försöka ändra på. taxibolaget har en massa potensial att bli populärt men de som arbetar där hanterar inte jobbet på rätt sätt. som sagt så använder de bara jobbet för pengar

Vad rollspelar du som för tillfället? krimminell

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja jag har varit chef på trygghansa securitas och moore club

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla arbetet genom att göra dom mer aktiva men se till så folk inte abusar. jag kommer även skriva ingame /annons taxibolaget har öppet och vi söker även anställda sväng förbi för en jobb intervju

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? NEJ

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni bör sätta mig som chef för jag är en bra ledare/chef jag kommer hålla koll på mina anställda så dom inte är korrupta och själv kommer jag inte vara korrupt jag har även mycket erfaenhet

Hur många bans har du? jag har 6 bans men dom flesta var när jag började på servern jag har kört i ungefär 6 månader snart

Walbi

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
42
Trofépoäng
8
Vidare till muntlig intervju!

Top Bottom