Nekad melle hökfors | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle hökfors

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Användarnamn: melle hökfors

Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? isak4943

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Melle Hökfors känner en blandning av oro för framtiden och en längtan efter gemenskap. Hen har en stark drivkraft att lösa ett mysterium eller upptäcka något viktigt, men bär också på rädsla för förlust och ångest. Melles framtidsplaner handlar om att hitta sin plats och göra en förändring.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär schysst, kunskapsrik eftersom jag har spelat RP servers innan, Tålmodig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär lite trög. små dryg ibland ( för RP såklart), alltid hungrig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Djup karaktärsutveckling – Melle kan ha en rik bakgrund och komplexa känslor som gör hen till en intressant karaktär att interagera med. Hen kan genomgå utveckling och förändring baserat på sina erfarenheter i spelet.

Mysterielösning och äventyr – Med sin nyfikenhet och passion för att upptäcka nya saker kan Melle leda gruppen i jakten på mysterier och skatter, vilket öppnar upp för spännande äventyr och problem att lösa.

Empati och samarbete – Melle kan fungera som en lyssnare och stödja andra spelare genom att bygga starka relationer, vilket bidrar till en mer sammanhållen och positiv RP-dynamik.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har tidigare varit polis i unive

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man fokuserar på att skapa en rollspelsupplevelse där både ens egen karaktär och den andra spelarens karaktär får möjlighet att utvecklas och njuta av spelet. Det handlar om att ge den andra personen utrymme att briljera eller uppnå sina mål, även om det innebär att ens egen karaktär kanske inte alltid vinner eller får sitt sätt. Här är några sätt det kan manifesteras på:

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig handlar om att använda logik, erfarenhet och en balanserad bedömning för att fatta beslut som är praktiska och rimliga i en given situation. Det innebär att tänka igenom konsekvenserna av ens handlingar och agera på ett sätt som känns naturligt och rätt för både en själv och andra.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Efter du dött, ska du vänta 5 minuter och sen trycka på "E" och respawna. Därefter ska du ej vara inne på karaktären. Loggar du ut innan dess är det COMBAT LOGGING.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en flitig man som gillar att jobba och hjälpa servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom