Godkänd miilo | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miilo

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: miilo

Vad är ditt namn i verkligheten? mitt riktiga namn är Miilo Fast

Vad är ditt discord namn? miilo8235

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Affo Mustafa är 18 år gammal och har haft en tuff uppväxt. Hans pappa försvann när han var liten, och Affo har lärt sig att klara sig själv. Han är känd som den stökiga killen i kvarteret, alltid med en skämtande attityd och ett leende på läpparna. Men bakom det glada yttre kämpar han med många känslor.
Affo drömmer om att lyckas i livet, särskilt som musiker. Han vill dela med sig av sina tankar och känslor genom sina låtar. Tyvärr hindrar hans stökiga livsstil honom ofta från att nå sina mål. När han försöker ta steg framåt, verkar livet alltid sätta hinder i vägen. Det handlar om brist på pengar, problem med kompisar och en känsla av att aldrig riktigt passa in.
Trots sina problem skriver Affo dikter som hjälper honom att bearbeta sina känslor. Han har en stor talang, men ibland känns det som om hans val och det liv han lever håller honom tillbaka. Kompisarna vill att han ska vara "cool", och det leder ibland till beslut som han ångrar.
Men det finns alltid en liten glimt av hopp i Affos ögon. Han vill verkligen förändra sitt liv och hitta en väg mot sina drömmar. Kanske, med lite tur och beslutsamhet, kommer han att kunna skapa en bättre framtid för sig själv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skapa relationer både positiva och negativa. Var aktiv i spelets handling. Var öppen för nya upplevelser och njut av äventyret tillsammans med dina medspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna kan vinna i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst dom. ex rdm det är att man dödar nån utan anledning. vdm att man använder sitt fordon för att döda någon. toppbait är när man uppmanar en polis att jaga någon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat rp innan

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror det borde räcka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom