Intervju Miltorini | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Miltorini

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Miltorini

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? miltonwan

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Abdi Hassan är född den 30 oktober 1996 i ett ganska tuftt område som hade väldigt många ekonomiska svårigheter och vid sidan om sociala problem. Abdis uppväxt har varit tuff och detta leder till att den dåliga bakgrunden skulle komma att påverka honom rejält. Med en farsa som nu han inte har någon kontakt med och en mamma som hade gått bort tidigt i hans liv, kämpar Abdi med massor av svårigheter i livet. Han saknade den kärlek och omsorg som alla barn förtjänar och sökte självklart desperat efter en plats där han kunde känna sig sedd och uppskattad. Men i sjunde klass började Abdi söka efter uppmärksamhet på de mest negativa sätten. Detta gick inget vidare utan det slutade med att han hamnade i dåligt sällskap och blev involverad i små stölder. Abdis Handlingar var inte bara en brytining mot lagen utan det var även ett rop på hjälp.
Han börjar nu i åttonde klassen och det är nu allt väll börjar. Han hamnade först i små problem men till slut så började dessa problem bli större. Han började med droger och dessa droger erbjöd en tillfällig flykt från smärtan och tomheten i hans liv, men det hjälpa ju inte. Det förhindrade honom från att utvecklas och nå sitt fulla potential.
Nu sitter Abdi i fängelse med massor av brytna lagar i registert men kommer snart ut, då han har en stor plan som innehåller massor med pengar, våld och med mera.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Styrka, uthållighet och Möjlighet till förändring

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Drogmissbruk, Känslomässig sårbarhet och Dåliga val i unga år

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och bra secnarion, kommer bidra med en massa kul.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenheter inom kriminell rp. Då jag vart en högt uppsatt i ett gäng på en annan server. Där lärde jag mig hur det är att vara kriminell och hur det är att spela efter "sunt förnuft" vilket jag alltid följer och att inte skjuta för minsta lilla. Sedan har jag även sett väldigt mycket streams av folk som rpar kriminell och även sett flera kriminella serier så jag känner att jag kan min grej och kommer göra underhållande scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man ungefär ger vinsten till sin motpartner inom ett scenario för att till exempel göra scenariot mycket mer roligare. Man kan göra det för flera olika anledningar.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att man ska tänka på hur man skulle agera i verkligheten och försöka göra liknande saker i spelet. Till exempel är det inte rimligt att stjäla en bil mitt på ett torg där alla kan se dig, eller att köra fram till en grupp människor och bete sig dumt. Sådant skulle inte bara vara orealistiskt, utan också förstöra spelupplevelsen för andra.
Att bete sig moget betyder att man visar respekt för andra spelare och deras roller i spelet. Det är viktigt att inte starta bråk eller skapa problem utan anledning. Istället bör man samarbeta och se till att alla har kul. Om någon spelar en viss roll, som polis eller ambulanspersonal, ska man också respektera deras arbete och inte störa dem i onödan.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Alla grundregler, 12 timmars regeln och skiftining mellan polis och krim.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Q

QueztX.

Gäst
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom