Nekad morre | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morre

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
62
Trofépoäng
8
Användarnamn: morre

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Måns IRL

Ange ditt födelsedatum: 18 Juni 2009

Ange ditt Discordnamn: Morre_123

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en kille och jag heter Måns och är 15 år. Jag är en öppen person och en glad person som alltid försöker att hjälpa folk, jag brukar ha mycket fri tid som jag lägger på FiveM som är mitt största intresse. Jag har spelat FiveM sen jag var 13 år och nu är jag 15 år och första gången jag spelade FiveM så fastnade jag och började spela mer och mer tills nu då jag spelar dag in dag ut. Och jag är allmänt hjälpsam och glad person.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kommer kunna vara aktiv ungefär 2-3 ibland 4 timmar per dag, när jag har läxor så kanske 2 timmar per dag staff arbete, när jag är helt fri på vanliga vardagar kanske typ 3 timmar, sen på helger kan det vara 4 timmar eller längre

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sedan 23 september har jag varit medlem på avena, så jag kan alla grunder i servern, hur allt fungerar och allt man liksom behöver veta för att bli en del av staff teamet på avena roleplay, så det hade inte varit några problem att bli en del av staff teamet på avena roleplay.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill bli staff för att kunna hjälpa så många personer som möjligt både på servern med reports och andra ärenden, på discord servern med wl intervjuer och ansökningar om jag blir medlems ansvarig som jag tycker är väldigt roligt att vara att få ta ansökningar samt intervjuer som medlems ansvarig på servern, Jag är också inne väldigt ofta så jag hade varit väldigt aktiv om jag blev staff och ta reports, specca och sitta i support osv.

Jag vill också bli staff för att jag ibland på sena kvällar och tidiga morgonar ser att det inte är tillräckligt många, om ens några staff inne som kan hjälpa de som rp:ar på servern. Detta blir problem eftersom att om ingen är inne kan folk göra vad de vill utan att en staff ser och det håller inte i längden. Jag som spelare känner också att det är tryggare och roligare att spela på en server om jag vet att staff teamet är stabilt och att det alltid är någon inne så att man kan få hjälp om man behöver det pågrund av något som händer i servern.

En annan anledning till att jag vill bli staff är att jag tycker om att vara en del i något där jag kan bidra med något positivt och vara med och göra servern till en bra seriös server med ett bra staff team, Jag är också lugn som person och skapar inte konflikter i onödan när situationen går att lösa på ett lugnt bra sätt. Jag är också tillräckligt mogen för att vara staff enligt mig själv.

En till anledning till att jag vill bli staff är att jag ofta ser att det är kaos vissa stunder på olika platser i servern, Om man som spelare står där och ser på när folk inte kan rp:a känner man sig ganska maktlös och önskar att man kunde göra något åt alla som är där för att jävlas och för att skapa bråk.

Innan jag tar beslut i scenarion där jag själv inte var delaktig frågar jag alltid alla inblandade parter och låter alla säga sitt för att sedan ta mitt beslut. Det gör att det ska vara så rättvist som möjligt. Det hade även underlättat om det fanns bevis med såsom en video på scenariot, ett klipp eller något annat typ av bevis. Att stå bredvid två arga personer som bara trycker upp ord i den andres mun brukar alltid bara leda till mer hets och om det finns bevis med kan man göra det som är mest rättvist i den situationen.

Eftersom att jag arbetar inom polisen just nu ser jag ofta folk som copbaitar osv. Detta vill jag kunna göra något åt och det kan jag göra om jag blir staff.

Jag har alltid öppen pm för alla på servern om någon skulle behöva hjälp eller vill snacka om något :)

Vad är din uppgift som Staff? Min huvuduppgift som staff på avena roleplay är att se till så att alla sköter sig, ingen ska bryta mot reglerna, alla ska ha en bra rp nivå där de följer alla regler, som staff ska jag se till så att alla spelar på servern och är nöjda, att ingen sitter och är arg och inte får någon hjälp, jag kan t.ex specca folk för att se att de beter sig och inte bryter mot serverns regler, jag ska lösa problem som folk behöver hjälp med, jag ska vara hjälpsam, som staff ska jag helt enkelt bete mig bra, inte vara korrupt, och helt enkelt se till så att alla på servern kan bete sig och följer reglerna som vi har på servern

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag att kunna bidra med mycket, jag har tidigare erfarenheter inom staff yrket, jag kommer kunna bidra med att alla känner sig säkra på servern, att de kan gå på torget utan att bli rdmad eller vdmad, jag kommer se till så att alla sköter sig på servern, så att alla följer serverns regler, så helt enkelt kommer jag att kunna bidra med att ni får in en mycket erfaren god staff, som kan sin grej och har mycket mer tidigare erfarenhet inom staff yrket

Hur hanterar du stressiga situationer? I stressiga situationer så tar jag det lugnt, eftersom jag som person oftast alltid brukar vara lugn och glad, om det inte funkar med en tillsägelse till personen som jag pratar med eller om det är fler personer, så tar jag in en ledig högre uppsatt staff, som kan hantera situationen bra, eftersom jag kanske är helper så känner de att jag inte kanske har så mycket makt, då kan jag kalla dit en högre uppsatt och då kanske de lyssnar, men huvudsaken är att man tar det lugnt

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja det gör jag, om det blir något fel så heter jag morre i dcn och morre här

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom