Intervju mr_mashmela | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

mr_mashmela

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
3
Användarnamn: mr_mashmela

Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? mr_mashmela

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2012

Berätta om din karaktär. min karaktär heter simon ibrahim han är 39 år gammal jag var född i rinkeby jag ända sen jag var ung så har jag försökt bli rik min passion har alltid varit att få bra betyg och ett bra job men pågrund av där jag växte upp så gick det inte så bra jag började med gängkriminalitet när jag var bara 14 år gammal mitt första jobb var att leverera en påse till en grabb sen efter det började jag sälja droger jag blev fångad en gång efter det så slutade jag med kriminaliteten men gänget jag hängde med gillade inte de så de letade efter mig för att sen slå ner mig jag var tvungen att flytta jag åkte till stockholm sen försökte jag leva ett normalt liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär simon är stark för att han brukade gå till gymmet mycket han är också smart då han pluggade mycket i skolan och han är snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag har kort stubin , jag är inte street smart vilket kan leda mig i dåliga situationer , jag är seg

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en social och rolig rp då jag har spelat på många andra servrar jag vill också nämna att jag har spelat på denna servern förut och var vice i platina.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på en massa servrar och andra spel där de krävs rollspel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte ska spela för sin egna vinst och ska alltid spela så alla har kul t.e.x du ska aldrig fuska eller nåt för att inte torska ett scenario.

Vad är suntförnuft för dig? du ska spela som om de vore värkligheten t.e.x om någon riktar mot dig ska du lyssna på han

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt anledning VDM Innebär att använda fordonet som ett vapen FEARRP Innebär att du inte värnar om ditt liv

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat på denna servern förut

S

spray

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom