Inaktuell mr_mashmela | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr_mashmela

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
3
Användarnamn: mr_mashmela

Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? mr_mashmela

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 1985

Berätta om din karaktär. den är 39år gammal den heter simon ibrahim han ska va kriminell och vara en mäktig kriminel stockholm

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär jag är vit jag är en rappare jag ska va real bad man

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag är king behöver inga nackdelar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra real bad man amo john affärs 911

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har denna servern förut

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Vad är suntförnuft för dig? Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? . POWERGAMING Definition: Innebär att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel Exempel: Du är med i en bilkrock utan att du rollspelar på skadorna. FEARRP Definition: Innebär att du inte värnar om ditt liv. Exempel: Du åker ensam till en mörk bongård, plötsligt dyker 4 bilar upp med beväpnade män. De riktar på dig, du försöker springa därifrån fast de har vapen mot dig.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

1bbe

Aktiv Medlem
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
godkänd

1bbe

Aktiv Medlem
Meddelanden
107
Trofépoäng