Nalle_phu | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Nalle_phu

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Nalle_phu

Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Ange ditt födelsedatum: 14 Januari 2010

Ange ditt Discordnamn: Miodri2010 eller Nalle!

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är väl en vanlig 14 åring om bor i skåne som har kört fivem i nu nästan 4 år och alltid haft ett väldigt stort intressse för det. Har spelat på nästan varje server förutom 18 plus osv. Har utforskaty mycket och nu är jag här på Avena där jag verkligen blir glad att jag är. Men annars går jag i skolkan som vanligt o gymmar. Är väldigt bra på att rpa väldigt bra faktiskt, har mina unika triks såt säga. Fivem är typ det ända jag spelar. Men det är väl typ mig.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag är aktiv 7 timmar varje dag i veckan och 10+ på helger

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Har varit rätt länge sen tog jag en paus och nu är tillbaka så rätt länge

Varför ansöker du som staff på Avena? För jag har en väldigt stor erfarenhet att vara staff då jag gör saker på profociella sätt som staff vill hitta på nya saker osv. Och tycker det är så himla kul att få vara staff på en server som man verkligen gillar plus ska försöka göra så dom flesta medborgarna trivs och vill vara kvar därför vill jag bli staff för det är något jag VERKLIGEN gillar.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hålla båda support uppe att folk får hjälp där och båda hjälp ingame. Jag ska se till att servern går i rätt riktning alltså uppåt och göra så alla trivs. Kommer oxå göra mycket arbete för att bli upphöjd och att ni ska verkligen ha förtroendet på mig. Men att hålla servern igång.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Kommer att bidra med väligt bra staffarbete båda i support och ingame. Gör mycket arbete när det väll behövs. Och kommer ej visa någon abuse svara reports osv ta folk i support osv kommer göra mycket!

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hantrer stressiga situationer då brukar jag alltid försöka vara så lite personer i support så inte "onödiga" sitter där för destu fler detså stressigare enligt mig då. Men kommer börja med att få fram det viktigaste och gå utifrån det få så mycket klipps osv, sen har jag också ADHD som kanske kan göra att jag blir för upprörd osv och då kanske det blir bätrre att någon annan tar över bara för att den andra ska känna sig trygg osv eller tar jag bara en paus i 30sek

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom