Godkänd nighttrvcemos | Medlemskap ansökning [Walbi]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

nighttrvcemos

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: nighttrvcemos

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebbe

Vad är ditt discord namn? nighttrvcemos

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 1998

Berätta om din karaktär. Anton Möller. Han är i grunden uppväxt i Göteborg men flyttade i tidig ålder till staden Avena. Han flyttade på grund av mobbning. Redan i tidig ålder så mobbades han och blev indragen i kriminaliteten. Hans föräldrar hade inte mycket pengar och han var tvungen att gå i skolan och jobba ett hårt jobb på samma gång men tillslut så tröttnade han och ville skaffa pengar snabbt. Det märkte rekryterarna inom en liga som gör allt möjligt inom kriminaliteten. Och eftersom att han och hans familj var så desperata på pengar så blev svaret ja och han började med lätta uppgifter som att leverera olika saker till olika platser, med det blev snabbt till grövre grejer och han ville inte längre. Men det gick inte att lämna en liga så att han och hans familj hade precis råd med att flytta till staden. Där söker Anton efter ett bättre liv med en dröm om att bli polis för att motverka de kriminella. Han har levt mycket med deppresion och ensamhet eftersom att han inte har några vänner och kort efter flytten till unive så dör hans mamma av cancer och han blir allt mer undangömd. Men intresset för bilar väcks till liv när deras nya granne flyttar in. Han har en stor bils amling och Anton blir genast nära vän med deras familj och finner sig två nya vänner, grannen och hans son. Anton vill då alltså bli polis och upprätthålla ordningen i samhället.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, omtänksam, lojal.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Lat, uttråkad, seg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att skapa bra RP scenarion och jag kommer inte att fail rpa och sånt utan jag kommer att faktiskt att jobba eller bli gängmedlem. Jag kommer inte att lalla runt eller något annat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har över 140 timmar på fivem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska bry sig om att vinna ett scenario. Man ska istället spela för att ha bra rp samt att få roliga scenarion med andra på servern. Det ska aldrig handla om vem som vinner scenariot, det är inte så rp fungerar. Jag spelar aldrig för att vinna och har aldrig gjort och jag vet hur tråkigt det är när andra bara spelar för att vinna i scenariorna.

Vad är suntförnuft för dig? Logiskt tänkande.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Du dödar utan anledning! VDM: Du använder ditt fordon som ett vapen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag nöjer mig så här.

Walbi

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
42
Trofépoäng
8
Top Bottom