Godkänd Nils andersson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
N

Nils andersson

Gäst
Användarnamn: Nils andersson

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Nisse

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär hade en dålig uppväxt och hängde med fel personer fast lärde sig ett och ena om att slåss och simpla kriminella aktiviteter. Han växte upp utan någon mamma eller pappa istället växte han upp i ett fosterhem där det inte behandla honom bra. has intressen är att mecka med bilar och sno grejer och åka moppe. han är en väldigt snäll person men när någon går över gränsen tappar han det. Detta beror delvis på att han har ADHD. Hans framtidsplaner är att bli framgångsrik med mycket kompisar som han känner bra. hans namn är Nils andersson

Vad kan du bidra med till serverns RP? realistisk Roleplay och realistiska upplevelser för andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ett scenario borde vara kul även om man vinner eller förlorar alltså om du tillexempel är i ett scenario där du blir jagad kan det skapa ett bra scenario om du crashar med mening och polisen tar dig det skapar ett sätt för dem andra spelarna att också få det roligt alltså man gör det med mening så dem andra spelarna får också ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag, här är några regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel?

Heter du samma på discord som på steam? (DID NOT ANSWER QUESTION)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

N

Nils andersson

Gäst
hej jag råka lägge in ansökan innan jag var färdig jag börjar om istället

N

Nils andersson

Gäst
Användarnamn: Nils andersson

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Nisse

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär hade en dålig uppväxt och hängde med fel personer fast lärde sig ett och ena om att slåss och simpla kriminella aktiviteter. Han växte upp utan någon mamma eller pappa istället växte han upp i ett fosterhem där det inte behandla honom bra. has intressen är att mecka med bilar och sno grejer och åka moppe. han är en väldigt snäll person men när någon går över gränsen tappar han det. Detta beror delvis på att han har ADHD. Hans framtidsplaner är att bli framgångsrik med mycket kompisar som han känner bra. hans namn är Nils andersson

Vad kan du bidra med till serverns RP? realistisk Roleplay och realistiska upplevelser för andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ett scenario borde vara kul även om man vinner eller förlorar alltså om du tillexempel är i ett scenario där du blir jagad kan det skapa ett bra scenario om du crashar med mening och polisen tar dig det skapar ett sätt för dem andra spelarna att också få det roligt alltså man gör det med mening så dem andra spelarna får också ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag, här är några regler VDM: du kör över någon utan en anledning eller ett scenario RDM: du dödar någon utan ett scenario eller en anledning Metagaming: du tar och använder information som din karaktär inte har lärt sig alltså till exempel någon frågar dig om du vill mötas upp på en specifik plats på discord och då går dit ingame

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag sedan 2022

Heter du samma på discord som på steam? Nej det gör jag inte

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Att jag är väldigt bra på roleplay och jag är väldigt mogen

R

realcol

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom