Godkänd nino | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
N

nino

Gäst
Användarnamn: nino

Vad är ditt namn i verkligheten? Nino

Vad är ditt discord namn? Nino3053

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Nino Widell. Nino föddes i en fattig liten familj i karlstad, hans pappa lämnade när Nino var tre år och ville inte ha kontakt med någon i familjen. Nino hade en tuff uppväxt och hans betyg i skolan var dåliga. När Nino var 14 år blev han springpojke i ett gäng som fanns i hans område. Skickligt klättrade han snabbt i branschen och blev ledare för ett gäng vid 19 års ålder. Men han kände alltid att han inte ville vara kriminell, och han var inte heller lämplig att vara kriminell för den delen. Mitt under ett stort gängkrig där Nino sköt ihjäl 2 personer så tappade han sin ena handske polisen hittade den, de fick reda på vems det var, sedan visade de direkt vilket gäng det var, alla i gänget förhördes och Nino dömdes för mord. Det var när han satt i fängelset som han insåg att han vela fortsätta va kriminell .han blev helt förstörd och började knarka han gjorde allt för knarket. Nino insåg att knarket inte var bra för han så han slutade knarka det var ett tufft beslut men han gjorde det. Nu håller Nino gamla kriminella vänner på att pressa han att starta ett nytt gäng. Vi får se vad som händer.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär ger inte upp, kämpar för de han älskar, lojal

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär stressad, trött på livet, litar inte på någon

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå. Jag kommer inte lalla. Jag kommer skapa scenarion som är seriösa och roliga för båda parterna. Samt kommer jag att ha en social rp nivå och kommer ha en allmänt bra tid på Avena. Jag kommer rapportera de som lallar på serven.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat fivem i 3 år nu

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte kan vinna alla scenario. Båda parterna ska ha lika kul. Man ska inte spela för makt och pengar hela tiden.

Vad är suntförnuft för dig? det är att man ska tänka som att det va irl man skottar inte en polis ba så där eller man bär inte runt på någon man har dödat då e kort författat.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm-(Random Death Match) vdm-(Vehicle Deathmatch) OOC-(out of character)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte riktigt ärlig orkar inte skriva mer men hoppas man blir godkänd

Atlanda.eu

Mod
Mod
Support & Ticketchef
Jobb Ansvarig
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
47
Trofépoäng
8
Din medlemskaps ansökan har blivit godkänd. Välkommen till Avena!

Top Bottom