Nisse123 | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
N

Nisse123

Gäst
Användarnamn: Nisse123

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ange ditt födelsedatum: 7 Februari 2008

Ange ditt Discordnamn: kagans_pause

Berätta kortfattat om dig själv: jag har väldigt länge spelat Fivem inte just på avena så jätte länge runt 3 veckor men jag har varit staff på en annan server ungefär ett halvårsen men under den tiden jag har spelat på avena har jag sett mycket och lärt mig mycket om avena och jag skulle vilja ändra på hur man hjälper folk i support för tycker det har varit lite otrevligt innan tills staff wipen och nu vill jag vara en av dem som kan komma in och hjälpa till att göra support och rp mycket trevligare för alla på servern. är 16 fyller 17 i februari jag tycker att jag är mogen och kunnig för att kunna bli en i staff teamet, Jag vet va det innebär o även vad som krävs av mig. Jag är även väldigt aktiv kommer fokusera mycket på staff men jag går även i skolan så kan inte vara aktiv direkt 8 timmar om dagen men ska försöka vara så aktiv som möjligt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Beror på dag till dag men kan vara aktiv ungefär runt 6 timmar på vardagar och på helgen mellan till när jag startar och stänger av datorn så det kan vara 8-6.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Runt 3 veckor.

Varför ansöker du som staff på Avena? En av anledningarna till att jag känner mig redo att ta på mig ansvaret att representera vår avena är att jag har mogna insikter och kapacitet för att driva den framåt. Mitt engagemang sträcker sig till att ta ett stort ansvar inom spelet genom att se till att alla situationer hanteras korrekt och rättvist. Om någon upplever svårigheter med rollspel kommer jag att erbjuda support och hjälp för att förbättra deras upplevelse på avena.
jag kommer alltid att agera utifrån dessa principer. En av mina målsättningar är att vara vänlig, professionell och aktiv. Samarbetet med alla andra på staff teamet är eftersom jag tror på att gemensamt jobba leder till bästa resultaten.
Att bli staff lockar mig speciellt eftersom jag vill hjälpa andra med deras problem. Men det ger mig också möjligheten att minska antalet regelbrott. Mina huvudsakliga prioriteringar kommer att vara att hantera rapporter, specca och ge support så mycket som möjligt. Jag kommer alltid finnas till hands i och vara redo att hjälpa till.
Dessutom strävar jag efter att underlätta för dem andra i staff teamet genom att vara noggrann och alltid finnas där för dem. Genom att arbeta tillsammans kan vi skapa en bättre och mer trivsam spelupplevelse för alla.

Vad är din uppgift som Staff? Kommunicera tydligt och artigt med människorna. Alltid vara tillgänglig för att svara på frågor, lösa och ge feedback på ett konstruktivt sätt. Att vara opartisk Undvik att favorisera vissa splare. Vara neutral och opartisk i dina beslut. Det är också viktigt med problemhantering Hantera konflikter och problem försök att lösa problemen på ett sånt sätt att båda spelare blir nöjda. Att alltid utveckla mina förmågor Sträva efter att förbättra mina kunskaper inom staff. Utbilda mig själv om nya regler och tekniker för att kunna erbjuda en ännu bättre spelupplevelse för alla spelare på servern. Att agera professionellt är viktigt för att skapa en trygg och trivsam miljö för spelarna. Dessa saker jag skrev här kan bidra till en positiv och roligare roleplay upplevlse för alla involverade.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med ett mer aktivt staff team och support bättre roleplay på servern och ett trevligare ansikte utåt för servern till nya spelare. Jag har även varit staff för i tiden så jag vet hur otrevligt det kan bli ibland men kommer aldrig låta känslor komma emellan konversationerna i support och kommer alltid hålla mig professionell i alla tillfällen.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hantera stressiga situationer väldigt bra och eftersom jag har varit staff innan och håller jag mig alltid proffesionell och lugn i situationerna och blir inte arg på någon och går inte på dem personligen.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Senaste redigerad av en moderator:
Top Bottom