noelmannen
Ny Medlem
- Meddelanden
- 12
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: noelmannen
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? Tjockisen123
Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär är snäll smidig och stark den växte up i sandy där bode jag i 2 år sen flyttade jag till staden vid tidig ålder så var jag smartas i klassen jag gillade inte skolan men böhövde gå till skolan när jag var 24 år så ville jag bli medborgare.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär jag är smart snäll smidig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag är inte så bra på engelska är it så snäll och blir arg lätt
Vad kan du bidra med till serverns RP? bättre rp mer spelare mindre lallare och minde pengar och makt
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta den vina
Vad är suntförnuft för dig? att man typ hoppar in 20 personer i bak i en bill
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random def mach vdm billen som vapen.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel
Vad är ditt discord namn? Tjockisen123
Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2010
Berätta om din karaktär. min karaktär är snäll smidig och stark den växte up i sandy där bode jag i 2 år sen flyttade jag till staden vid tidig ålder så var jag smartas i klassen jag gillade inte skolan men böhövde gå till skolan när jag var 24 år så ville jag bli medborgare.
Nämn minst 3 fördelar med din karaktär jag är smart snäll smidig
Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag är inte så bra på engelska är it så snäll och blir arg lätt
Vad kan du bidra med till serverns RP? bättre rp mer spelare mindre lallare och minde pengar och makt
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta den vina
Vad är suntförnuft för dig? att man typ hoppar in 20 personer i bak i en bill
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random def mach vdm billen som vapen.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej