noelmannen | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

noelmannen

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: noelmannen

Vad är ditt namn i verkligheten? Noelsander

Ange ditt födelsedatum: 8 Februari 2010

Ange ditt Discordnamn: Kaleanka123

Berätta kortfattat om dig själv: Jag har kört fivem i typ 1år och tycker de är roligt på fritiden gillar jag och spela och hänga med kompisar

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? beror på om det är vardag eller helg på helger kan jag vara aktiv från typ 13-14 till 23-03 och på vardagar kan jag vara aktiv från 16-17 till 23

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? jag har varit medlem på avena längre men spelade ett tag på en annan server då jag kände att staffsen inte gjorde sitt jobb men nu har det blivit bättre därför är jag tillbaka och plannerar att stanna länge

Varför ansöker du som staff på Avena? jag ansöker som staff på avena för att jag känner att jag vill göra en större uppgift på servern och faktiskt göra mitt job den här gången sist jag var staff så gjorde jag lite fel som t.ex att jag tog tbx mitt vapen jag vet nu efteråt varför jag blev av med min staff och att jag gjorde fel därför vet jag att det inte kommer hända igen jag är egentligen väldigt seriös i mitt staff arbete och det lovar jag att jag kommer se till att vara den här gången om jag skule få tbx det

Vad är din uppgift som Staff? min uppgift som staff är att se till att allt är som det ska som t.ex att alla följer reglerna och att se till så att allt följs

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra med mina kunskaper och tid jag har som mitt motto som staff att alltid få folket som gör fel att förstå vad som var fel och vad som kommer ske och alltid vara lung för att då blir det lättare för dem att förstå vad som inte ska ske igen. jag är berred på att hjälpa till så mycket som möjligt som t.ex kriminell ansvarig m.m för att underlätta för andra staffs och sammarbeta

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar stressiga situationer väldigt bra som t.ex man pratar med lung ton får personerna att förstå och blir dem arga så får man bara ta det liksom om dem säger massor saker som ett t.ex så är det bara ta det liksom bara skita i det inget att bry sig om

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Kriminell

Top Bottom