Inaktuell NOGGER | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NOGGER

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
0
Användarnamn: NOGGER

Vad är ditt namn i verkligheten? DYLAN LUNDBACK

Vad är ditt discord namn? dylanandre101

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2002

Berätta om din karaktär. dylan lundback. Har levit med bara en mamma hela sin uppväxt, då hans pappa gick bort när han bara var 1. Dem hade inte jätte mycket pengar. ibland hade dem inte ens mat på bordet. Men hans mamma gjorde ändå allt för att han skulle må bra. Dem bodde i ett litet hus ute i skogen. Han blev ganska mobbad i skolan då dem inte hade jätte mycket pengar och därför inte hade råd att köpa massa nya grejer som dem andra. Men han har ändå lyckats ganska bra och nu jobbar han på coop. Han gillar att spela fotboll och har alltid velat bli fotbolls proffs. Han är ganska känslig och gillar inte när folk skrattar åt han. Han vill bli fotbolls proffs men han har inte någon speciela framtidsplaner.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snäll, Gillar att prata och skaffa nya vänner, ganska smart.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ganska känslig, kort, kan vara lite jobbig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket, jag skulle kunna hjälpa att rädd folk. tillexempel jobba på sjukhus eller nåt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej jag har aldrig spelat det här förut, men jag kan ändå lite.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig handlar om att använda praktisk och grundläggande logik för att fatta beslut och hantera olika situationer i vardagen. Det innebär att göra bedömningar baserade på erfarenhet, observation och enkla, rationella principer. Sunt förnuft handlar också om att kunna anpassa sig till omständigheterna och tänka på konsekvenserna av sina handlingar på ett balanserat sätt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte slå varan. Powergaming är när du använder spelets funktioner för att vinna. Metagaming är att om man för höra något i tillexempel discord och använder det i spelet fast din karaktär inte kan veta det. mm

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, det tror jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom