Godkänd nosihd | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nosihd

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: nosihd

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Lind

Vad är ditt discord namn? nosi

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2009

Berätta om din karaktär. . Lukas är 28 år och växte upp i en liten stad i Sverige. Hans föräldrar är båda poliser, och det har alltid varit en stor grej för honom. Redan när han var liten ville han bli polis, precis som dom. Han växte upp med att höra historier om deras jobb och hur de hjälpte folk, och det har alltid varit hans dröm att följa i deras fotspår.

Han är väldigt intresserad av rättvisa och att göra skillnad. När han inte jobbar eller pluggar på polisskolan gillar han att träna och hålla sig i form, eftersom han vet hur viktigt det är som polis. Han ser fram emot att en dag själv bära uniformen och jobba för att hålla sin stad trygg.

Lukas känner sig stolt över sina föräldrar och vill verkligen leva upp till deras förväntningar. Hans största mål är att bli en lika bra polis som dem och göra dom stolta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket effarenhet sedan tidigare från en del stora servrar. och tror jag kan bidra med en hel del sköna scenarion. Kommer alltid spela för att alla ska vinna scenariona och vara nöjda men störst av allt att ha kul :=). Kommer göra mitt allra bästa för skapa roliga och bra scenarion utförda på rätt sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Lite som jag nämnt tidigare att dem ska va mest nöjda med scenariot. vi kan ta som ex. Du blir rånad och vet att du kommer bli av med dina grejer och att du ändå rpar ditt bästa oavsett hur arg du kan va över att det tar allt, istället som vissa gör i den situationen och c-loggar vilket man inte ska göra

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Random Death Match/ RDM man bara dödar folk utan någon rp. Powergaming= Kör rakt in i en vägg och kör vidare som ingenting då har du brutit mot reglen powergaming. C-logg du loggar i scenarion eller när du dör så du ska komma in på servern vid liv igen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag har lätt adhd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom