notsus
Ny Medlem
- Meddelanden
- 3
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: notsus
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante
Vad är ditt discord namn? notsus4945
Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2000
Berätta om din karaktär. Jag är awesome
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan single handedly rädda den
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda vinnar och elis om du ser detta så är vad jag skriver förmodligen inte jätte viktigt
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Döda folk inte irl, Inga hat-brott, var snäll och hjälp servern
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, över ett tiår av rpg spel och dndexperience
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är fantastisk
Vad är ditt namn i verkligheten? Dante
Vad är ditt discord namn? notsus4945
Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2000
Berätta om din karaktär. Jag är awesome
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan single handedly rädda den
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda vinnar och elis om du ser detta så är vad jag skriver förmodligen inte jätte viktigt
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Döda folk inte irl, Inga hat-brott, var snäll och hjälp servern
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, över ett tiår av rpg spel och dndexperience
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är fantastisk