Godkänd notsus | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

notsus

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: notsus

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? notsus4945

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Davidson och är en polis som växte upp i rosengård i Malmö. Han bestämde för sig själv att bli polis efter att ha levt som en ungdom och ung vuxen i gatorna med brott och gäng. Han startade i polishögskolan och bestämde sig för att plugga hårt så att han skulle kunna bli polis även med hans fattiga bakgrund. Han förstog snart att det är mycket mer jobb i kontoret än han tänkte sig och, även om han var ny ville han gå ut och fånga brottslingar. Han bestämde sig därför för att flytta till Avena för att ha mer kontakt med folk och skapa en ändring.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk rp. Om någon startar ett scenario så kommer jag att enkelt kunna bidrfa med en social och god social rp. Jag kommer också bidra med respekt till andra medlemmar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa på ett sätt som gör så att alla parter har det roligt i ett scenario. Ett exempel är att jag kommer ibland låta de som har gjort brott få en sjans att smita så att vi både har det kul när man ska jaga de.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska inte döda spelare utan ett giltligt bakomliggande scenario, RDM. Samma med att inte döda folk med sitt fordon utan ett bakomliggande scenario, VDM. Reglar som att inte göra trakasserier och inte bli korrupt är väldigt viktiga regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har gjort rp i spel som DND där jag har spelat det med familj och vänner, samt har jag gjort rp på flera minecraft servrar och spelat många rpgs.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

L

Lemy

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom