Godkänd Pablo Perriera | Medlemskap ansökning [spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pablo Perriera

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Pablo Perriera

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? mohammed.ny10_85327

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karktär Heter Pablo Perriera och är född i ett välidgt utsatt område som fick han och komma in den krinella världen vid ett ung ålder, han började med att sälja droger när han var 15 och sedan hamnad han i mycket problem med polisen men nu har Pablo flyttat till Avena för ett nystart men problemet är att han inte känner någon i Avena så hans mål är att först skaffa jobb hos nån företag sedan skaffa kontakter för att bygga upp sin status i den krinella världen. Han älskar och tävla och är jätte comptetiv nät det kommer till det, Pablo är en snäll och rolig person men när man har attytd mot han så kan man förvänta sig att han kommer ha det tillbaks.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Postivt, Smart , Hanterar stress välidgt bra.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Låg tålamod, Känslokall, Hälsoproblem

Vad kan du bidra med till serverns RP? En erfan spelare som kan splea gta rp på ett välidgt smidgt och rätt sätt så att alla har det kul. Hanterar stressiga scenarios välidgt bra och kan ta mig ut problem och följer alla regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat inom Sweden rp, snöstaden, centrum rp med

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ger spelare man kör med att också vinna på det inte man bara själv ska gör det för då blir det inte lika kul för båda men när båda gör det så blir det mer intresant och 100 gånger roligare

Vad är suntförnuft för dig? Det betyder att använda enkla och logiska tankar för att fatta beslut som rilmilga och pratiska i vardagen.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM betyder att man dödar någon utan nån logisk anledning. VDM betyder att man använder sin egena bil som ett vapen och kör på personer. Copbait att man försöker få polisens uppmanhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en personer som alltid följer relgerna och gör som staffens sä

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom