Godkänd PHILIP | Medlemskap ansökning(ajdini321)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PHILIP

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: PHILIP

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip bernhardsson

Vad är ditt discord namn? BB#1920

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2003

Berätta om din karaktär. Nino är 20 år och växte upp i en av Stockholms förorter, där gatorna formar både gemenskap och konflikt. Hans bakgrund är präglad av brott och droger, vilket har lett till en kamp mellan hans dröm om ett normalt liv och det liv han lever. Han vill ha ett jobb och en framtid, men hans förflutna och missbruk gör det svårt att bryta mönstret.

Nino växte upp i en tuff miljö där lojalitet och styrka var av största vikt. Han började använda droger i tonåren som ett sätt att fly verkligheten och hantera sin livssituation. Under en tid blev det en ond cirkel som fördjupade hans problem med lagen. Hans mamma har alltid stöttat honom, men hennes besvikelse över hans livsstil väger tungt på honom, och han känner att han sviker henne varje gång han faller tillbaka.

Ninos största mål är att få ett vanligt jobb och bli drogfri. Han drömmer om en framtid där han kan stå på egna ben, men kämpar med att hitta en väg ut. Han behöver styrka och stöd för att motstå frestelserna från det liv han känner så väl.

Han drömmer om att kunna få jobba med bilar som är hans största intresse och en dag kanske öppna en eget och renovera bilar eller sälja bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med rolig rp och bra scenarion, kanske kommer vara lite rostig i början då det var ett tag sen jag RP:ade men jag strävar efter att ha så kul som möjligt och kunna bygga upp min karaktär på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att tänka på helheten och hur dina handlingar kan påverka scenariot

man kan ta att motparten vinner ett scenario och inte går till admin och gråter så fort det händer något som påverkar en själv negativt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? har läst några men ska läsa alla regler snarast, kan alla grunder så som vdm, rdm, copbait, combat logg och resterande grunderna men jag själv tycker att man ska spela på sunt förnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? spelade massa RP för typ 4-5 år sedan men tappade intresse när det bara fanns servrar där det va massa 10 åringar som sprang runt och sköt folk! vill testa det igen och tänkte att detta kan vara en bra server o starta på.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? somsagt det var ett tag sen jag körde fivem så kan vara så att jag är rostig i början men om det skulle vara något så är det bara o säga till, är inte rädd för kritik! :)

A

ajdini321

Gäst
Godkänd Skriftligt, Vidare till muntligt, Du har på dig 48H innan den blir automatiskt nekad, Lycka Till! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom