Projectzano | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Projectzano

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: Projectzano

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum: 15 Januari 2010

Ange ditt Discordnamn: Sigma_boy9

Berätta kortfattat om dig själv: Jag har tidigare varit staff i andra servrar men dom stänges ner tillslut hittade Jag Avena sen har jag kört det några månader blivit medlem och nu känner jag för ansöka till helper, jag kommer såklart arbeta proffitinellt och även sammarbeta med andra staff och även ha bra kommunikation och vara tillgängliga i support och ta beslut.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Aktiv varenda dag till jag måste sova eller vara ute med kompisar vardagar är jag aktiv till 21.00 helger 00.00 eller 01:00 annars är jag aktiv varje dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har spelat några månader nu. Men nu vill jag ansöka till staff för att kunna göra den server mycket bättre med att hjälpa ingame och även i support med ha bra instruktioner.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill bli staff för att göra denna server så bra som möjligt med att göra rätt i med staff arbete och sammabeta med samtliga staff i support och även ingame med kolla runt så att alla gör rätt och inte bryter mot reglerna och inte andvänder saker i värkliga livet i stället ingame.

Vad är din uppgift som Staff? Jag kommer agera proffitionellt i mitt arbeta och även kolla runt ingame så att alla göra rätt och rpar bra och inte bryter mot reglerna och finnas tillgänglig i support. som sagt jag har inte varit staff i andra servrar men dom stängdes. kommer även sammarbeta med andra staffs.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jo jag kommer vara trevlig och inte bryta staff reglerna och göra rätt inom mitt staff arbete, även samarbete med andra staff som har svåra situationer

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag kommer kanske samarbeta med andra samtliga staffs och inte stressa i mitt arbete och även agera proffitionellt med att ha bra kommunikation och även ha bra instruktioner för att kunna hjälpa personen som mycket det går. Jag skulle bett om klip annars kan vi staff inte hjälpa till för vi har inte bevis och även ta beslut.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom