Inaktuell qleentag | Medlemskap ansökning [valexx]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

qleentag

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: qleentag

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? qleentag

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Namn: Olof Johansson
Bakgrund: Uppväxt i norra Ryssland, kallades "Flintis" på grund av håravfall från cancerbehandlingar. Familjen var kärleksfull men levde enkelt.

Intressen: Älskar naturen, läser om vildmarken och spelar gitarr som uttryck för sina känslor.

Känslor: Blandade känslor kring sjukdomen; tacksamhet för stöd men också sorg och ilska över svåra stunder.

Framtidsplaner: Vill resa, bli naturfotograf och engagera sig i cancerstöd för barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Olof kan arrangera ett lägereldsevent där han spelar gitarr och delar berättelser om sin uppväxt. Det blir en plats för karaktärer att samlas, dela historier och bygga relationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du som spelare agerar på ett sätt som gör det möjligt för den andra parten att få en meningsfull och engagerande upplevelse i ett rollspelsscenario. Det handlar inte nödvändigtvis om att låta motparten "vinna" i traditionell mening, utan snarare om att skapa en intressant berättelse där alla inblandade får utrymme att utveckla sina karaktärer och uppleva spännande utmaningar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst dem och några exempel är: Metagaming-förbud: Använd inte information som din karaktär inte känner till i spelet för att påverka ditt agerande. Powergaming-förbud: Försök inte tvinga andra spelare till specifika handlingar eller göra din karaktär orealistiskt stark.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet av rollspel och kan hjälpa till med karaktärsskapande, scenarioutveckling, och rollspelstekniker. Jag kan också ge tips för att förbättra spelet och samarbeta med andra spelare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är Olof Johansson, kallad Flintis. Min kamp mot cancer har gjort mig empatisk. Jag älskar naturen och att berätta historier, och vill stödja andra spelare på servern.

M

Maxii

Gäst
Vidare, du har 48 timmar på dig att ta en intervju annars blir du automatiskt nekad.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom