Godkänd ralleballe_1 | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

ralleballe_1

Gäst
Användarnamn: ralleballe_1

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ralleballe_1

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Gunnar Björklund 30 år gammal uppväxt i en liten stad utanför göteborg som heter lerum. Där bodde han tillsammans med sin mamma,pappa,lillebror och en hund som hette Doris. Redan som ung så hade gunnar mycket kompisar, var omtyckt av vänner. Vid 4 års åldern så fick Gunnar ett jätte stort intresse om polis. Då både hans moster och pappa var poliser under hela hans uppväxt. Vid 12års åldern så började han träna med sin hund Doris. Gunnars pappa hade sagt till gunnar att fom sköte in fler spaningshundar. så då satte Gunnar igång direkt att börja träna Doris. Vid 15 års åldern så gick tyvärr Doris bort. det var en tuff period för gunnar. Men han kämpa på ändå. Gunnar gick Juridik linjen under hela gymnasiet. Sedan efter gymnasiet gick han på polis högskolan. Han klarade av högskolan och blev polisstudrande i en stad som heter unive. sedan blev han polisaspirant. Och innan han lämna den staden så blev han Polisinspektör

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är snäll, rolig och full med humor

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han har svårt för kriminalitet, han är är för pratglad och kan bli arg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en till polis till servern. Jag mycket erfaenheter inom polisen. Sen kan jag även bidra med roliga scenarion och bra social rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har tidigare spelat på sueco, Unive och 24k

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det ska vara kul för båda peterna under ett scenario. T.ex att polisen ej ska storma ett hus för en dålig anledning. Att en kriminell drar från ett trafikstopp med en import bara för att vinna scerniot

Vad är suntförnuft för dig? Hur jag skulle beskriva sunt förnuft. skulle vara att du ska tänka igenom det du ska göra innan du gör de. du ska tänka är de så logiskt att ba dra till en bilfirma och slå ner alla?

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm innebär att man andvänder sitt fordon som vapen. rdm innebär att man dödar ngn utan andledning. sunt förnuft innebär att man ska tänka logiskt som tex att inte döda ngn mitt på en öppen gata

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag kan komma på i nuläget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom