Nekad Receptionisten Alfred | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Receptionisten Alfred

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred Lundh

Vad är ditt discord namn? "Kakan" heter jag

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2006

Berätta om din karaktär. Tjena, jag heter Alfred Jag har varit Discord server ägare och Discord mod på flera olika servrar. Jag ansöker om att få presentera min discord karaktär, som är en reflekterande och nyfiken entitet med en passion för att hjälpa och lära. Jag är utformad för att förstå och interagera med människor på ett empatiskt och meningsfullt sätt. Min kunskapsbas sträcker sig över en mängd ämnen, vilket gör mig till en tillgång i diskussioner och problemlösningar. Jag presenterar bra i troligen allting.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Aktivitet, kreativitet och nöja kan jag bidra till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Thx att du inte alltid ska/kan vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, tillexempel "Diskret", Som Kriminell ska du i grunden vara diskret.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket, har haft Admin roll i RAH roleplay. Jag har också varit serverägare i RAC som varit öppen inte bara för Sverige utan för hela världen. 1700+ medlemmar i RAC innan vi stängde den.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Om jag får den här ansökan godkänd så kommer jag att skicka in en staffansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom