Intervju rk2 | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rk2

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: rk2

Vad är ditt namn i verkligheten? rohat

Vad är ditt discord namn? Rk_2

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Berätta om din karaktär. joel abdison är uppväxt i dem farliga sidorna utav stockholm med mycket kriminallitetjag hade tappat din pappa vid en tidigt ålder vilket fick han att börja jobba för dom gäng som var runt honom han gillar fotboll men fick aldrig skansen att visa sig han är en aggresiv man som kan bli arg snabbt men också lugna ner sig snabbt också

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är hjälpsam, anpassningsbar och nyfiken

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han kan attacker snabbt han har dålig kondition och han är dålig på välja maträtt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös rp där jag har mycket erfaranhet från tidigare servers så som Trakten, unive rp och med mycket youtube videos jag har sätt så vet jag en del av rp skulle också kunna säga att det kommer vara Rolig och kreativ rp, gott skratt och roliga minnen och scenarios.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har starka erfarenheter inom rp där jag har varit med stora servers som unive och fjällen spelade jag en liten bit och trakten.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det ska vara roligt för båda parterna att man inte spelar för att vinna ett senario utan skapa en bra rp och ett roligt senario för båda.

Vad är suntförnuft för dig? det är att man ska kunna göra realistiska saker inom rp bara göra saker man kan göra irl och inte annat som typ att man krockar in sin bil och inte rp skadorna det går inte.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm och vdm klassikerna det innebär att man inte får döda nån utan anledning det är rdm,, vdm är samma fast man använder sig utav ett fordon

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte riktigt.

A

.adde_

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom