Godkänd Silaz | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Silaz

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Silaz

Vad är ditt namn i verkligheten? Silas

Vad är ditt discord namn? Silaz7

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2009

Berätta om din karaktär. hej jag heter silas Bergkvist och jag är 15år gammal och älskar att köra motocross och att spela roll spel. Jag kommer från Smedjebacken/Sverige och spelar hockey i SHC och på min fri tid åker jag cross på Vanbo crossbanan. Jag gillar att kö cs2 med min polare Douglas och vi fiskar även varje sommar. När jag blir äldre så vill jag bli motocross förare och om jag inte lyckas med det så kommer jag att försöka att bli hockey proffs. När jag var liten så fick jag min första cross när jag var 4år och det var en pw50.Jag var även jätte intresserad i fotboll men när jag vart 13 så slutade jag med det för att satsa på motocross. Jag är också väldigt glad och är väldigt rolig av mig. det var lite om mig själv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär jag är rolig och har en bra humor. Autenticitet Att vara äkta och autentisk handlar om att vara sann mot sig själv och mina värderingar

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär jag har autism och adhd det kan göra lite nackdelar i vissa situationer och att jag är ganska trött hela tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra att komma med tips till servern så att man kan göra en bättre och roligare server. Serven är bra som den e men bar komma med lite tips ibland. jag kan hjälpa till ifall jag hittar någon bug eller något sånt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat mycket roll spel och vill gärna spela eran också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Vad är suntförnuft för dig? förmågan att tänka rationellt och förutse konsekvenserna av sina handlingar. Det är förmågan att fatta beslut baserat på kunskap och erfarenhet, vilket utesluter inblandning av enbart känslor.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1RDM VDM COPBAIT FEARRP METAGAMING

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar bara att spela online med andra personer och hitta vänner in game.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom