Sivert_90 | Servervakt Ansökan

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Sivert_90

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: Sivert_90

Ditt namn: Casper

Ange ditt födelsedatum: 1 Januari 1970

Ditt Discordnamn: Sivert_90

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: mer än 4 timmar

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sedan första septermber

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 11 men har lärt mig av de och kan alla regler nu

Varför ansöker du som servervakt på Avena? för jag vill stoppa dom som har gjort fel och hjälpa servern till en bättre rp och har upplevt många som gör fel och är trött på de nu.

Har du tidigare varit blacklistad? nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har: Regelövervakning och moderering: ser till att spelare följer serverns regler och om någon bryter mot reglerna kan jag vidta åtgärder som att varna slå ner på eller till och med banna spelare från servern. säga till så inga moddar och använder sig av fusk

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag har upplevt mycket folk som lootar när man är död och jag vill göra serven bra för alla så alla kan ha de kul

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Korruption: innebär att en servervakt missbrukar sin makt eller sina rättigheter för personlig vinning ex att ge fördelar till vissa spelare eller försvåra för andra på ett orättvist sätt. Abuse: innebär att servervakten använder sin position för att trakassera eller utnyttja spelare på ett dåligt sätt.

Top Bottom