Snake12 | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Snake12

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Snake12

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ange ditt födelsedatum: 4 Maj 2005

Ange ditt Discordnamn: Smookee1

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en snäll person med tålamod. Jag är även jävligt hjälpasam och gillar att hjälpa folk. Jag är ganska lungn utav mig o kan lyssna.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 10:00 till 02:00 ish

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sedan idag o känner att jag vill hjälpa till.

Varför ansöker du som staff på Avena? För att jag känner att de är en bra server redan nu o känner att jag vill hjälpa till osv. därför jag just ansöker är för att jag är bra på att lyssna o är väldigt lungn av mig.

Vad är din uppgift som Staff? Att hjälpa nyinkomna att komma igång med rpandet o få folket på servern att trivas. Sedan är min uppgift att se till att folk sköter reglerna är de som så att de ej gör de så får man ta de därifrån.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med mycket hjälp.Då jag hjälper andra före mitt rpande för att folk ska få en rolig spel stund här. Jag är avän väldigt ungn av mig o lyssnar alltid bra för att kunna hjälpa personen på bästa sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag håller mig lung o lyssnar så bra jag kan, Jag försöker att lungna ner dom som stressar för inget går fortare om man stressar är de som så att de inte lungar ner sig så får man muta o låta en pratat o fortsätta så liksom. Men en staff ska alltid hålla sig lung även vid stressigasituationer.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Support

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Top Bottom