Godkänd sonynordin | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

sonynordin

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: sonynordin

Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? småcitrus

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mustafa stoplskott och är 25 år gammal och kommer från en liten stad som heter örebro. Han och hans tvillingbrorsa hade det väldigt fattigt hemma i sin stad, med en mamma som precis utvecklat obotlig cancer. Deras mamma har alltid haft en önskan om att deras barn ska klara sig bra i livet och bli framgångsrika, vilket är varför dem tagit sig vidare till Avena för att uppfylla inta bara deras dröm, utan deras mammas dröm också. Men det gick inte som planerat, för när dem kommer till den nya staden hamnar mustafa åter igen med fel umgänge. I hemstaden med mammas cancer sprang tiden förbi, och sonen blev av med hem och jobb, och var tvungen att försörja sig på ett eller annat sätt. Detta resulterade att mustafa började sälja narkotika till ungdomar i sin hemstad. Senaste tiden har mustafa varit efterlyst av polisen i sin hemstad, därför har han tagit sig till den nya staden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Trevlig. omtänksam. Positiv

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Svär mycket. lätt arg. Nikotin beroende.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med väldigt sociala och seriösa rps. jag kan vara seriös och social och försöka hjälpa andra nya spelare .

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har över 4 års erfarenhet inom rollspel och har varit med riktigt bra och sociala rps.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du agerar och tar beslut med syfte att låta den andra sidan vinna och Istället för att bara fokusera på att min gubbe ska vinna

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är t.ex. om man kör en skitlåg bil och åker ut offroad med den. eller hoppar med bilen från ett berg och inte rpar på skador

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm. metagaming, rdm. och respekt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att ni ska ha de fint å inte stressa över min ansökan ( ;

Top Bottom