Godkänd Specsy | Medlemskap ansökning(v199o)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

Specsy

Gäst
Användarnamn: Specsy

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? _specsy

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2007

Berätta om din karaktär. Göran Svensson uppväxt i sverige, han kommer från en rik familj som har hållt på med allt möjligt , lite kriminalitet men även snickeri o murning. Min pappa skickade mig till ett företag som heter mekonomen för att tjäna pengar och hjälpa till hemma. han får skaffa pengarna hur han vill men måste skicka var månad.
Göran Svensson kommer hjälpa till men han har räknat på det och det räcker inte med ett vanligt jobb utan måste jobba lite *extra*
detta väcker olika starka känslor som han inte vet hur man ska hantera så Göran Svensson stänger in dom. detta gör honom kallkänslig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en roligare upplevese och bra senarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska typ låta dom vinna på deras sätt så dom tycker att det är roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag ska spela som det vore verkligheten, inte alltid vinna utan förlora också . så sett blir det mer verkligt och roligare för alla. frukta för mitt liv i allvarliga scenarion , inte missbruka, inget hat

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja väldigt mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslecki

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom