Nekad Spiky10 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

Spiky10

Gäst
Användarnamn: Spiky10

Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad är ditt discord namn? spiky104

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2004

Berätta om din karaktär. Vincent Persson, Man, 29 år.
Religiös, smart, Starka åsikter då han är ärlig.
Vincent har alltid haft ett andra hem dvs kyrkan och en bästa vän som är präst. När Vincent har begått något fel behöver han se över det och ibland besöka en präst.
Han försöker alltid hålla sig ifrån den kriminella sidan och försöka hjälpa dem som är utsatta. Vincent mål är att kunna klara av att ta hand om sig själv och försätta att undvika den kriminella sidan samt försöka hjälpa dem som tyvärr redan är utsatta.
Står upp för sina kast, bryter inte mot lagar, Hjälper andra.
Ibland säger han vad tycker och tänker i fel lägen, ofta blir blåögd, undviker höja tonen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag anser att jag kommer bidra med långvariga scenarion, Då Vincent ¨blåögd¨ kan bidra med en del scenarion genom den vägen. Community är en viktig del för mig, alla ska ha det så bra och få en så bra tid på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör förlust i ett scenariot för att få rp av de

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm vdm copbait

Har du någon erfarenhet inom rollspel? väldigt lång efarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag spelar rp endast för att skapa roliga scenarion där alla vinner på det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom