Godkänd spray | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [lazer]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
S

spray

Gäst
Användarnamn: spray

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? Spray

Ange ditt födelsedatum 15 Februari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka om att bli för att hjälpa servern att få in nya spelare och att fler har chansen till att kunna bli kriminell eller hjälpa till med wl jobben eller som polis. Jag vill att folk ska kunna ha roligt och få jobba med de som de vill rpa som.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är en väldigt aktiv kille som vill hjälpa till med att få in fler spelare på servern och hjälpa till med medlemskaps ansökningar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk med en god ton och vara vänlig, man ska ta de lugnt och vänta tills de är redo för intervjun.

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag vill Bidra med att spelare ska få chansen att jobba som polis och att underlätta för andra staffs så de kan fokusera med andra saker.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Man ska vara mogen och ingen lallare.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Jag har ansvar över medlemmarna på servern

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, Bara att Lazer är bästa staffen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom