Nekad sT4CK4Rs | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sT4CK4Rs

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: sT4CK4Rs

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? 𝓈𝒯𝟦𝒞𝒦𝟦𝑅𝓈

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Omar Alsaleh och jag är född 2000. Jag har 2 bilar och jag jobbar som sopgubbe. Jag älskar mitt jobb, Min uppväxt har varit bra bara det min mamma dog när jag var barn. Jag har stort intresse för bilar. I framtiden skulle jag vilja vara polis. Jag brukar oftast känna mig glad men lite ledsen när någon pratar om min mamma. Av det jag kommer ihåg så hade vi bara bra minnen ihop

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Skötsam, Jag är laglydig, Jag är trevlig mot alla

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär är lite envis, har aggressionsproblem, Glömsk

Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla ska ha lika roligt som jag har på eran server

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Är ganska så ny innom RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan inte vinna alla scenarios. Jag kan inte bli arg om jag blir arresterad eller dödad av polis/gäng.

Vad är suntförnuft för dig? Det innebär att man inte ska göra saker man inte gör i verkliga livet

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM-Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. VDM-Det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning. COPBAIT-: Du befinner dig vid ett trafikstopp, bredvid dig står en Polis. Du kör mot rött.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att prata med nya människor och spela RP. Jag är väldigt kreativ. Jag är ingen dålig förlorare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom