Inaktuell Stickan | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Stickan

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
3
Användarnamn: Stickan

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum: 26 Maj 2000

Ange ditt Discordnamn: Leif#1388

Berätta kortfattat om dig själv: Mitt namn är Anton, jag är 24 år gammal, jag bor tillsammans med min sambo, och mitt barn som är 2 månader gammal. När jag inte spelar så jobbar jag, jag jobbar säsong, så jag jobbar 9 månader, och är ledig 3 månader om året. så jag jobbar på sommaren, ledig vintertid.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5-7 timmar per dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Närmare en månad.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag söker som staff till Avena eftersom jag ser att ni just nu söker nya att anlita som staff, och jag känner att jag passar som en "staff", jag har åldern inne, jag kan och förstår reglerna som finns på servern, så jag vet när folk inte följer dom. Jag tycker om att lära känna nytt folk, och jag vill att allt ska vara så rättvist som möjligt för alla som spelar här. Jag tycker om att hjälpa folk som behöver hjälp, de kan handla om precis allt.

Vad är din uppgift som Staff? Att hjälpa så många personer som möljit vis. med alla sorts support det kan vara om någon har gjort fel som t.ex rdm osv. kommer ta medlemskap reports äranden och mycket mer jag är här för att göra alla spelare rp upplevelse så bra som möljigt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med ett väldigt proffisionellt staff jobb. Jag kommer göra mitt bästa för att få alla spelare att må så bra och ha roligt på denna server. jag kommer bidra med mer seriösa rpare osv. jag kommer hjälpa alla spelare att göra rätt än fel. Det är deet jag vill. Jag vill att alla ska ha en trevlig rp upplevelse här på avena.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lungt och sedan hanterar jag de, jag brukar oftast inte bli stressad.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Support

Top Bottom