Godkänd stonezczz | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stonezczz

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: stonezczz

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Stonzcz

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2003

Berätta om din karaktär. Mitt Namn är Stone men kallas för stoney för det mesta, är uppväxt bland en rik och bra familj och jag skötte mig i skolan frams tills högstadiet där jag stötte på 4 vänner som påverkade mig väldigt negativt genom att dra in mig i den kriminella vägen, innan var jag en kille som gillade att spela hockey men tyvärr fick jag inte det jag ville inom det. Så jag drog långsamt bort från min familj och började umgås mer med mina vänner. Framtiden för oss är att vi ska leva bra och försöka hålla oss bort från problem men om problem söker oss så backar vi aldrig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär kan bidra till en postiv ställning på hela servern då min gubbe är väldigt social samt så är han väldigt rolig, jag gillar att prata med folk och är även bra på det. Jag gillar även att ha det roligt bland folk som höjer stämningen vilket leder till att man bidrar mer till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar på ett sätt som hjälper tex det andra laget eller andra spelare att kunna vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes! Några exempel är när det gäller looting, du får inte loota någon när någon ligger död, man får antingen loota när dom är levande och har händerna uppe i luften. Du får inte heller döda någon utan giltig anledning som kallas för "RDM". Sen så får man inte heller köra på folk som kallas för "VDM"

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes! har tidigare spelat fivem men det var några år sedan det var på snöstaden servern

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte just nu!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom